2014. november 02. 23:47 - Gyovai Balázs

Dit was prima !

img_0008-2_1414966293.jpg_1224x1632

Hoi Mijn Liefde Nederlands Vrienden!

De laatste 3 week was een beetje moeilijk. Hoofdzakelijk leren. Leren, leren, leren ...... Je weet het, ik heb ÉÉN beetje probleem met mijn internet gehad. Nu, hoop ik, dat werkt. Ik heb mijn wachtwoorden gewisseld en ik heb nu normaal verbruik. Dat is vreemd, ik had in de eerste 3,5 dagen 3,8 Giga gebruikt, nu heb ik in 2 week 0,8 Giga gebruikt. Echt-echt vreemd. Hoora, ik moet nu niet naar school reizen te leren! Een beetje vrij tijd. De laatste 9-10 dagen was met de familie. Dat was leuk ! Je kunt niet jouw goede dingen appreciëren, tot heb je gemist het. Toen is mijn familie niet hier, ik kan niet mijn plek vinden. Deze photo was met bed Venglovecz familie gedaan. God bless them! Dat was in Assen. Deze weekend is mijn beste Hongaarse vriend ( Gyula padre: peetvader van Balázs Jr. ) gekomen. Hij kwam van Zweden en ging naar Hongarije terug. Ik denk, mijn kinderen hebben de beter situatie geweten. Dit is instinct of intuïtie. God bless Ronald ook, hij heeft de school binnen gelaten zien voor mijn kinderen. Lilla heeft het zo leuk toch gevonden, dus ze ging naar de school op de volgende dag ook. Wedstrijd Hongaarse system tegen Nederlandse system: Huiswerk in Nederland  max.1 uur/ week en in Hongarije 2 uur/ dag. Wat is beter dan ? Lilla vond dat ook leuk, dat van de andere kant van het kanaal sommige nieuwe klasskameraden  hebben geschreeuwd voor haar : HOI LILLA ! Ik had sommige werken ook. Vrijdag was niet mijn leukste dag. Precise !

Mijn gemiddelde was :

Werkuren     4

Patienten     4

Kinderen voor patiënten                               2

Kinderen huilen                                            2

Kinderen schreeuwen  (Mama help me !)    1

Spoed birtjes na deze behandeling             2

Dus begin,begin,begin ....

Laater meer komt!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mennihollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr926858551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása