2014. szeptember 30. 21:30 - Gyovai Balázs

Az 1. vacsora ( Na jó sör! )

image_1412104316.jpeg_640x480

Hát itt az első esti megérkezésem utáni 3.esti, tehát beköltözési első,talán 2.sör. Szóval 3 napig a főnökömnél laktam. Azt mondta,az ő háza az enyém is. Hát ezt azért nem vettem készpénznek,mint Emilio Estevez a Haláli fegyver című filmben az 1. randin. Érezze otthon magát és már tolta is le a gatyát. Nem így,de jó volt. 3. nap sikerült birtokba vennem a kérót. 2 napi takarítás,bevásárlás,takarítás,takarítás,összeszerelés. Annyi cuccot hoztam a kocsiban,hogy el sem hiszem. 3 komplett szekrény szétszerelve,1 dohányzó,1 étkezőasztal,ruhák,ágyneműk, karosszék,hazai pálesz+disznóságok(szalámi,sonka,etc),ja és abicikli. Mindez benne volt. Minden összeszerelve és elmentem a second-hand shopba venni széket. Jó drága volt. 14 euró 4 székért. És még jól is néznek ki. BEVÁSÁRLÁS: 1. Itt is mindenki gyűjti a kuponokat,ez már világbetegség,már nekem is van 10........a 100-ból. 2.Vettem diákcsemegét. Rájöttem hogy a diákcsemege egy átverés. Eleve melyik diák eszik ilyen szarságot, még én sem értem miért vettem. Az otthoniba nincs se sör,se szárított bacon,se szalámidarabkák. Itt bezzeg banán,kókusz,ananász, meg ilyen nyalánkságok vannak benne. Nem is ettem belőle sokat. Túl egészségesnek tűnt. LAKÁS: Jó-jó de kicsit közel az iskola. Konkrétan a szomszéd ház. Nem zajos,csak belátnak a gyerekek meg minden. Mondjuk nem kell moderálnom magam,mert még keresem a helyem.                                                           Egyedül Által doktornő nem írt megjegyzést,vagy csak nem láttam. Pedig neked címzek minden bejegyzést.            Annyira furán másként működnek a dolgok,hogy még picit reggel azon is aggódtam, vajon jó irányba helyeztem-e a kukát,hogy elvigyék tutira. Ha nem,hogy szaladok utánuk,még nem tudok olyan jól hollandul,hogy visszaparancsoljam őket. Szóval minden picit más,épp csak annyira,hogy apró dolgoknak is örüljön a ember. Pl. kandalló. Na ez nem jó példa mert még nem sikerült becsiholni.

Na zárom oldalam vagy felem vagy bármim. Annyit mondok  JOINT POINT 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mennihollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr896748507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dárt vödör 2014.10.01. 07:42:31

Szólj ha unatkozol. Átugrunk Osloból, viszünk sört, meg minden. :-)

Gizi Bé 2014.10.01. 08:50:13

jaj, de izgi! nekünk is kéne már valami ilyen fíling:-)
süti beállítások módosítása