2014. november 17. 11:51 - Gyovai Balázs

Fogtechnikus tanonc/ Tandprothetik student

img_2933_1416220164.jpg_1224x1632

Dear for all,

Múlt héten pár órára fogtechnikus lettem. Sok munka volt a laborrészlegen,meg betegség miatt emberhiány is. Így besegítettem fogsorok modellálásában. A fogak már rajta voltak én pedig a viaszt pakolgattam a bázisra, több-kevesebb sikerrel. De nagyon jó móka volt!!

Vorige week ben ik bijna tandtechnicus geweest. Geel veel werk was in de laboratorium en niet genoeg mensen voor de werk. Ik heb een beetje geholpen te modelleren kunstgebitten. Ik moest alleen de wax op de basis bouwen. Met meer-minder success. Dat was leuk!

 

Hétvégén elköltözött az Audi egy új tulajdonoshoz. Nehezen,de megváltam tőle. Nem praktikus egyenlőre, meg túl nagy ide nekünk. De nem én (mi) lettem (lettünk) volna,ha nem sikerül jól megszívatni magamat egy picit. Már pénteken eladtuk az autót és minden papírt,kulcsot is odaadtunk a kedves vevőnek. Egy bökkenő volt. Az asztalon hevert a céges Golf kulcsa is. Azt is odaadta valamelyikünk. Ami már csak azért baj,merthogy az autó a dortmundi reptéren parkolt és hát a kulcsa nélkül nem sikerült volna visszajutnom Hollandiába. Vasárnap este 11-kor pakoltam össze a hétfő hajnali géphez és akkor esett le,hogy a kulcsot odaadtuk. Szóval még éjjel ki kellett ugranom a kulcsért Szigethalomra, hogy reggel fél 5-kor kelhessek és jöhessek vissza. Ezen már csak röhögni tudtam. De jó újra itt lenni! Már csak a család hiányzik innen! Már csak 2 hónap!

Vorige weekend heeft de Audi verkocht. Dat was moeilijk te beslissen,maar deze auto is niet praktisch en te groot hier. Ik do altijd sommige vreemd dingen. We hebben alle papieren en alle sleutels gegeven. ÉÉN kleine probleem. De sleutel van de bedrijf Golf was óók op de tafel. Iemand heeft het ook gegeven. Het probleem was,dat niemand heeft dit gerealiseerd. Daarna ik alle kleding en dingen heb ingenomen. Dat was 11 uur zondag's avond. Ik heb de verkoper gebeld. Ik moest 25 km rijden voor de sleutels te hebben. Ik lachte op mezelf. Dat is goed weer hier! Ik mis mijn gezien,maar dat is alleen 2 maanden!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mennihollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr106909355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása