2015. március 26. 23:11 - Gyovai Balázs

Fél év / Half jaar

Sokat gondolkodtam mi legyen a kép. Ez talán jellemzi ezen ország nyitottságát. 5 hónap ittartózkodás után kaptam egy szavazólapot, mely szerint egyenértékű szavazóként szavazhatok, mint bárki Hollandiában. Ez azért már döfi! 

Eltelt 6 hónap az életemből és mostmár 5 hete egyesült a kis család is. Talán ezért is nem írtam, mert ők mindennél fontosabbak. Nem feltétlenül igaz, amikor azt mondjuk, hogy akkor tudod igazán, hogy milyen jó valami, amikor már elveszett. Ez a pesszimista hozzáállás. Én most látom, hogy mit szalasztottam el az elmúlt időkben. Az eltelt 5 hét alatt többet és értékesebb időt töltöttem a családommal, mint az előző 5 évben.

Az elmúlt hat hónap alatt sokat vesztettem, de talán még többet nyertem. Ezt már sokszor leírtam, de mostmár higgadtan is le tudom írni. Sőt azt gondolom, hogy ők veszítettek sokat. Ezek nem nagy szavak, csak tények. Sokszor sokan sokat ígértek, eddig 1-2 % történt úgy. Emberek, akiket tiszteltem, kedveltem, szerettem, egy másodperc alatt váltak ellenségessé vagy rezisztenssé. Nem baj, mert ők nem tudják meg sosem, hogy mekkora élmény egy igazán nyugati országban élni.

Bármi is lesz a vége ennek a kalandnak, ennél jobbat nem tehettünk!

Ik heb heel veel nagedacht welke photo te plaatsen. Dat is de bedoeling, hoe open dit land. Over 5 maand heb ik dit gekregen te stemmen. Dit is mooi, toch ? Gelijk alle nederlandse mensen. Dit is geweldig!

6 maand van mijn leven en 5 weken geleden meedoen mijn kleine gezin ook met mij.Waarschijnlijk heb ik niet geschreven. Mijn gezin is de belangrijkste. De pessimistische mensen zeggen dit: Je wet een ding wat goed het was, als je het hebt verloren. Ik kan het nu zien wat heb ik gemist. In de laatste 5 weken heb ik meer en waarde tijd met mijn gezin gehad dan in de laatste 5 jaren had ik gehad.

Over 6 maanden heb ik heel veel verloren, maar heb ik meer gewonnen. Ik heb het vaak geschreven, maar kan ik nu kalm op dit spreken. Ik heb veel verloren, maar denk ik, andere mensen hebben meer verloren. Dat is werkelijkheid. Veel mensen zeggen me veel toe. 1-2 % was de waarheid. In één momentje geworden de mensen vijandelijk of neutraal, wie heb ik gerespecteerd, gekend en lief gevonden. Maak niet uit! Deze mensen gaan het niet kijken, hoe goed ervaring is in één echte westerse land te leven.

Ik weet niet wat het resultaat wordt, maar deze beslissing was die beste!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mennihollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr247308330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása