2014. november 23. 21:24 - Gyovai Balázs

Bye Bye Zwitserland

img_0019_1416772688.JPG_1280x960

A kép nem a legjobb. Az első selfie. És szomorú sem vagyok,hogy nem kell többet mennem Svájcba. Ami szomorú az a nagy magyar valóság. Hogy az ember próbál szépen elválni ( nem a feleségétől ) csak a munkahelyétől. És tudom, hogy az van mondva, hogy én milyen gonosz módon jöttem el. Lelépésem előtt 2 hónap,3 hét, 4 nappal szóltam. És még így is gonosz vagyok. Olyannyira, hogy az általam ingyen rendelkezésre bocsátott műszert sem hozhattam el, mondván használatban van. Pedig tovább porosodik Svájcban, tudom, mert láttam. Nem baj, vettem egy újat, én gonosz, pénzéhes! Na de ez a múlt, kedveseim. És ér lájkolni, bárki bármit is mond rólam. Na ez a múlt.

Niet de beste photo. Eerste selfie van mij. Ik ben niet verdrietig te niet gaan naar Zwitserland. De hongarse situatie is verdrietig. Dat heb ik geprobeerd te verlaten mijn oud beroep. Ik weet het,dat is gezegd,dat ik ben de slechtste man in de wereld. 2 maand,3 week,4 dag geleden van mijn vertrek heb ik één besprek gemaakt. Nevermind. Dat was ook gezegd, dat ik kon niet mijn instrumentarium terugvragen. Omdat het bruikbaar is. Ik weet allemaal. Mijn instrumentarium ligt in Zwitserland in een doosje en niemand gebruik het. Nevermind. Ik heb en andere gekocht. Dat is verleden.

Ma bicikliztem 20 km-t egy jó teáért Norg határán túlra. Nagyon jól esett,mint a fürdőzés is utána. Már ilyen is régen volt, hogy várjam a hétfőt. Ugyanis várom a munkát, a munkámat, amit szeretek nagyon csinálni. Szóval fura érzés, hogy várom a hétfőt. Na ez a jelen!

Vandaag heb ik 20 km gefietst vóór een kopje thee in Norg. Dat was lekker. Een grote bad was óók lekker na fietsen. Ik heb een nieuwe gevoel. Ik wacht maandag. Dat is lekker. Heel veel lang geleden heb ik niet dit gevoel gehad. Dus ik wacht mijn werk, wat ik vind leuk. Ik hou van mijn beroep. Ten slotte, dat is een vreemd gevoel. Nu is de present.

Hogy a jövő ? Bármi is lesz, ahogy a magyar híreket látom, itt csak jobb lehet. Meg amikor kéthetente hazamegyek, akkor magam is tapasztalom a teljesen más légkört. Itt minden nyugodtabb és élhetőbb. Na remélem ez a jövő!

En toekomst ? Het zal iets, hier is veel beter. Ik kan de nieuws van Hongarije kijken en ik heb dezelfde ervaring toen ga ik naar Hongarije ook. Everything is better here. Het is rustig en meer leefbaar. Deze is de toekomst, hoop ik !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mennihollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr776927003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása