2014. november 09. 21:22 - Gyovai Balázs

Szombati vacsi

img_0018_1415556335.JPG_1632x1224

Háj evribádi!

Ez volt szombaton:  Toast fűszervajjal és paradicsommal, Közepesen átsült ír steak hagymás-petrezselymes krumplival. Húúú, király volt! Mind elfogyott. Utána megnéztem a Mátrixot ( egyik kedvenc) leöblítve Bavariával. Az egyedül töltött esték egyetlen előnye az ételalkotás iránti éghetetlen vágy. Most épp zöldséglevest csinálok vékony zöldbabból,hagymából,krumpliból,gombából,répából kis chilli szósszal. Picit azért magyaros. 

A héten már egész sokat dolgoztam és nagyon jól esett,hogy nem kellett annyira rohannom vele. Átadtam egy gyönyörű, fülekkel ellátott Maryland hidat és elszöszmötöltem vele fél órát. És ez jó nagyon ! És mindenki rém kedves velem. Persze senki sem hiszi el elsőre,hogy 3,5 hónapja kezdtem tanulni a hollandot. A sok rossz példa       (tíz-húsz éve itt élő,szinte hollandul semennyire nem beszélő) nem sok elvárást predesztinál. Még a mondatok megértésével vannak gondjaim,de már el tudom mondani hollandul, hogy mit fogok én csinálni és megindokolni, hogy az miért jó. Pénteken jártam Assenben, hogy érdeklődjek a leányomnak a vívóedzésekről. Hát itt kevesebbet edzenek,de majd meglátjuk mi lesz. A hétvége a takarítás-fekve poshadás-bolhapiac háromszög jegyében telt. Jól ki is pihentem magam. Na meg persze elmentem kedves munkatársammal ( MARCO ) edzeni az edzőterembe és lábaztunk egy jót. Mondjuk az is vicces,hogy itt kevesebbbet fizetek az edzőteremért mint odahaza. 1 hónap kemény 9000 Ft korlátlan látogatással. Majd csinálok arról is képet, jó példája a recyclingnak, ugyanis valaha uszoda volt és gondolom már nem kellett annak és csináltak benne edzőtermet és látszanak oldalt a jelölések,hogy 2,00 m meg ilyenek. Ennyi fért a mába! Adios!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mennihollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr796881719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása