2014. november 09. 21:29 - Gyovai Balázs

Zaterdag avondeten

img_0018_1415561542.JPG_1632x1224

Hoi everybody!

Dat was zaterdag: Toast met kruidbotter en tomatjes + 2 medium gebakken Iers steaks met ui aardappel. Wow, dit was het lekkerster, alles opgegeten! Daarna heb ik The Matrix gekeken (mijn favoriet) met Bavaria. Enige voordeel is te alleen zijn s'middags : Ik wens te creëren voedsel. Nu maak ik één groente soep van groene bontjes,uien, aardappelen,champignons met chili saus. Bijna hongars.

Deze week heb ik een beetje meer gewerkt,dan het lekker was te niet te veel snel doen. Ik heb een etsbrug met vleugels geïnstalleerd en ik had half uurtje om het te doen. Dit was leuk. Iedereen is extra-aardig met mij. Natuurlijk heeft niemand dit geloofd om mij te het Nederlands 3,5 maand geleden ben begonnen. Lokaal mensen heeft niet te veel ervaring omdat iemand niet spreekt 10-20 jaar geleden. Dit is een slecht voorbeeld van anders. Nu heb ik problemen te de zinnen begrijpen,maar ik kan het zeggen voor de patiënten,wat ik zal doen. En hoe! Op vrijdag ben ik in Assen geweest. Ik vroeg de mogelijkheid voor mijn dochter te schermen doen. Hier is een beetje minder training  oplossing. Wij zullen het zien. Het weekend heb ik de schoonmaken-uitrusten-vlooienmarkt driehoek gehad. Ik ben wel ontspannend  geweest. Ik wil niet graag het vergeten : Dank je wel MARCO voor de goed been training.  Dat is grappig, denk ik, dat de gym hier goedkoper is dan in Hongarije. Hier is 30 euro, in Hongarije heb ik bijna 50 euro betaald. Ik gaa sommige photos maken van de gym. Dat is een goede recycling om een zwembad te gebruiken voor.  Ik kan de 2,00 m tekenen zien. Dat is alles! Goed weekend!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mennihollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr716881983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása